Hlavní obsah

Dacia Jogger vstupuje na český trh s atraktivní cenovkou

Foto: Dacia

Právě dnešním dnem přichází Dacia Jogger oficiálně do předprodeje na českém trhu a rovnou si nárokuje pozici nejdostupnějšího sedmimístného rodinného auta! Co přináší, s jakým motorem ji můžete mít a kolik za ni vlastně dáte?

Článek

Dacia na to šla ohromně chytře: Vzala osvědčený sedmimístný zasedací koncept z velkoprostorového modelu Lodgy a mírně ho vylepšila (vzadu není jednodílná lavice, ale dvě samostatné sedačky), k tomu přihodila interiér a prověřené pohonné jednotky z nejnovější generace produktů (Sandero/Logan), celé to oblékla do fešácké karoserie oblíbeného stylu SUV (ale pozor, není to čtyřkolka, má pohon pouze předních kol) a voilá, nový atraktivní model je tu. A buďte si jistí, že o něj bude pranice!

Kombinace až sedmimístného interiéru (nabízejícího až 60 možných variací sezení) s obrovským kufrem (708 litrů v pětimístné verzi, 160/565/1819 litrů v sedmimístné), praktické karoserie kombi (plus variabilních střeních nosičů) a světlé výšky 200 mm podporující vaše dobrodružné choutky nenechá nikoho chladným. Zvlášť za tyhle peníze…

Foto: Dacia ČR

Dacia Jogger přichází s hodně agresivní cenovou politikou. Pro zákazníka je to skvělé!

Základ totiž pořídíte za pouhých 358 500 Kč – to je o 900 stovek méně, než kolik dáte za podobně vybavený Duster se stejným motorem! Výchozí pohonnou jednotkou je navíc velice úsporná varianta 1,0 TCe 100 na LPG (ceny propan-butanu na rozdíl od benzinu nevystřelily skrz strop), která navíc díky 50litrové nádrži na benzin a 40litrové na LPG slibuje dojezd přes 1 000 km. Za silnější (čistě benzinový) motor TCe 110 dáte vždy o 13 tisíc víc (za těch 10 k a 30 Nm navíc to vážně není nutné), sedmimístná varianta znamená příplatek 19 tisíc.

Už v základní výbavě Essential přitom máte 6 airbagů a systém nouzového brzdění, LED denní svícení a potkávací světlomety (plus světelný senzor pro automatické přepínání), přední mlhovky, výškově nastavitelný volant, rádio s DAB a ovládáním na volantu, 2 reproduktory a s integrací mobilního telefonu, podélné střešní lišty nebo ocelová 16“ kola.

Vyšší výbava Comfort vám za rozumný příplatek 45 tisíc přihodí elektricky ovládaná okna a zrcátka, manuální klimatizaci, tempomat a dešťový senzor, volant potažený umělou kůží a s podélným nastavováním, 8“ dotykový infotainment se 4 reproduktory a funkcí zrcadlení mobilního telefonu (Android Auto a Apple CarPlay), zadní parkovací senzory, modulární střešní lišty a 16“ kola Flexwheel.

Za dalších 22 tisíc můžete mít výbavu Extreme, která už obsahuje takové vychytávky, jako hands-free přístup a startování, automatickou klimatizaci, zadní parkovací kameru, 16“ litá kola a další maličkosti, které vám budou v autě dělat větší radost.

I když se hodně rozšoupnete, měli byste se pohodlně vejít do půl milionu korun, což je částka, za kterou můžete mít třeba novou Škodu Fabia. A je celkem jasné, jaké auto bude mít větší užitnou hodnotu. Tak co, už si běžíte stoupnout do fronty? Když budete rychlí, své auto byste mohli mít už na přelomu března a dubna příštího roku. Držíme palce!

Co říkáte na ceník Dacie Jogger?
Vyberu účet a hned si pro ni běžím
6 %
Určitě se na ni půjdu podívat, pak uvidím
39,5 %
Líbí se mi, ale pořád na ni nemám
36 %
Nezaujala mě ani za ty prachy
18,5 %
Celkem hlasovalo 7670 čtenářů.
Načítám