Článek
Designéři Mazdy se řídili heslem "když to funguje, nač to měnit?" Takže nová Mazda 6 kombi vypadá na první pohled téměř stejně, jako ta předchozí. Není se ale čemu divit. V prvé řadě to bylo pěkné a povedené auto, navíc technický základ modelu je nejspíše podobný.
Tedy až a motor, který má být první jednotkou na světě, která kombinuje výhody zážehového a vznětového motoru. Pojedete tedy na benzín, ale palivo se může vznítit i tlakem. Mazda svůj systém nazývá Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI), tedy něco jako "tlakové zapalování kontrolované svíčkami". V praxi to má znamenat snížení spotřeby o 30% při nárůstu točivého momentu o 20%. Motory Skyactiv-X budou spojeny jak se šestistupňovým manuálem, tak automatem o stejném počtu rychlostí. Ještě není jasné, zda se v evropské specifikaci vozu objeví i přeplňovaný motor o objemu 2,5 litrů s výkonem 250 koní a točivým momentem 420 N.m.
V interiéru pak již jde nová generace vozu poznat přecejen lépe. Nový je středový tunel i architektura palubní desky. Z fotografie se nám interiér líbí, uvidíme tedy v Ženevě, jak bude auto působit naživo.